- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Touha dělat to, co mě baví, a nebýt na nikom závislý. Posledním impulsem pak byl zájem kamaráda Karla Putnara o společný projekt. Seznámil jsem ho se svým nápadem a založili jsme Czevitrum, jehož hlavní myšlenka spočívá ve výrobě originálního osvětlení kombinující tradiční českou sklářskou výrobu a nejmodernější LED technologie.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Do podnikání jsme se pustili společně s mojí tureckou přítelkyní Ece Ergüney, takže již od počátku jsme mezinárodní firma. Oba nás nikdy neuspokojovalo být pouhým zaměstnancem a podnikání nás vždy lákalo. Čekali jsme jen na ten správný nápad. Ten přišel v únoru 2012 v Istanbulu.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Možnost seberealizace a pocit svobody. Zaměřujeme se na návrh a implementaci uživatelského rozhraní, které zpřístupňuje zrakově postiženým uživatelům prostředí mobilního operačního systému Android. Rozhraní umožňuje provádět základní úkony a pro pohyb v prostředí využívá jednoduchých dotykových gest.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Potřeba vytvářet budoucnost, kterou chci žít. Krédo firmy origamica je, že každý může dělat úžasné věci. I Vy a kdokoliv další. Origamica má za cíl zákazníky inspirovat a ukázat jim jak.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Pořádali jsme kurzy pro lidi, jak připravovat skvělá jídla z ovoce a zeleniny. A každý se nás ptal na to samé – „kde můžeme sehnat kvalitní ingredience?" Naše firma tedy už pět let dodává takové čerstvé potraviny, které lidé milují. S jasným původem, skvělou chutí a vždy bez chemie (s biocertifikátem).
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Podnikám už od 20 let – především kvůli svobodě, takříkajíc neomezeným možnostem a s cílem být opravdu nositelem změny. Econea je e-shop pro každodenní hrdiny. Jsme tu pro lidi, kteří nečekají, až něco udělá někdo jiný. Uvědomují si, že je potřeba začít u sebe a dělat malé kroky každý den k tomu, abychom zachovali tuto planetu krásnou a zdravou pro naše děti.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Podnikat jsem začal už od malička, když jsem ve 3 letech s dědou prodával limonády, ale aktivně podnikám nyní 2 rokem. Aktivně nyní pracuji na projektech Pohádkové čepičky a Tutorings. Projekt Tutorings se zabývá zprostředkováním doučování. Díky našemu portálu nabízíme lektorům možnost se aktivně propagovat a studentům snižujeme náklady v hledání kvalitních učitelů.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Na počátku byla myšlenka. Myšlenka toho, že při životě adventuristy je potřeba nůž. Velmi spolehlivý nůž. Potřeboval jsem něco tak funkčního, že poslední co by mě brzdilo by byly mé schopnosti. Bohužel vidina spolehlivých a kvalitních nástrojů je většinou zastíněna cenovkou s vysokou cifrou. Protože zrovna má peněženka tuto cifru neobsahovala, vznikla poslední možnost.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
K podnikání mě přivedla touha dělat něco vlastního a současně potřeba pomoci neduživému českému potravinářství. Janova pec je: 1) Pečení, pečení, pečení, 2) Poctivá práce s kvalitními surovinami, 3) Řada věrných zákazníků, 4) Nadějný projekt, 5) Plnící se sen
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Podnikat jsem začal po úspěšné studentské firmě, která vznikla jako edukační projekt. Socialsharks je agentura úzce specializovaná na marketing na sociálních sítích. Pomáháme firmám objevovat potenciál jejich značky na sociálních sítích. Jsme složeni ze specialistů na jednotlivé oblasti a marketingovou komunikaci. Naši hlavní výhodou je naše úzká specializace.