- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
K podnikání mě přivedl vlastní problém. Těžko jsem hledal džíny, a tak jsem se rozhodl, že je začnu sám vyrábět. Z počátku jsem o džínách nevěděl nic, ale dnes mě a mé kolegy považuji za odborníky na džíny. Člověk u nás zažije opak konfekce, nemusí zkoušet desítky kalhot, protože mu padnou hned ty první. Navíc si vybere látku, barvu prošití a další detaily.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Firmu jsem založila jako konzultační společnost zaměřenou na personální management a koučink. Osobní rozvoj je posledních 15 let středem mého zájmu. Na projektech pracuji buď sama, nebo s externími lektory.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Kůže je krásný přírodní materiál a výrobky z ní s Vámi dokážou projít celým životem. Čím více ji používáte, tím se stává osobitější – získá patinu a nadčasovost. V dávných dobách neexistovala ke kůži alternativa, byl to běžný materiál. Dnes se produkty ze skutečné kůže stávají spíše luxusem. Když si můj bratr stěžoval na rozpadlé pásky nebo pouzdro na telefon, začali jsme přemýšlet, zda si je nemůžeme vyrobit sami.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Bude to znít jako klíšé, ale důležitý zlom pro mě byl vážný pád z koně. Díky komplikacím jsem se začala dívat na některé věci jinak a rozhodla jsem se toho spoustu změnit. Od té doby se snažím žít tak, abych vždy měla uspokojivou odpověď na otázku: “Proč to dělám?”. Odešla jsem tedy z korporace a začala pracovat na vlastním projektu.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Podnikatelských nápadů mi už životem prošlo několik, realizovali jsme je vždy v rámci rodinné firmy, ve které jsem s otcem a mým bratrem pracoval skoro dvacet let. Během této doby ve mně postupně dozrávala chuť realizovat své vlastní projekty, s vlastní strategií a vizí, až jsem se rozhodl vydat se vlastní cestou.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Chtěl jsem mít možnost ovlivňovat své rozhodnutí a podnikání mi tehdy naivně přišlo jako nejvíce svobodná možnost. Později jsem zjistil, že to není tak jednoduché, ale stále to považuji za nejlepší rozhodnutí. A proto jsem spolu s Martinem Vítkem založil Fundchaser. Naší náplní je tvorba a realizace crowdfundingových kampaní a zajištění přístupu na největší crowdfundingovou platformu Kickstarter, které je nedostupná z mnoha zemí. Pomáháme také s následným vstupem na trh USA, pokud jsou kampaně našich klientů úspěšné. Jako firma fungujeme již třetím rokem a momentálně náš tým tvoří 7 lidí. Naším motem je kreativita bez hranic.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Mýdla jsem se rozhodla začít vyrábět vyloženě na zkoušku pro sebe, protože jsem tvořivý typ a baví mě zkoušet nové věci. Jelikož mě však výsledek i samotný tvořivý proces nadchnul, začala jsem se výrobě věnovat pravidelně a z toho vyplynul logický krok chtít mýdla šířit dále a prodávat. Jsme, troufám si říci, jiní než ostatní čeští mýdlaři.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Jsem dcera evangelického faráře, a tak na svatbách jsem byla od malička jako doma. Můj projekt vznikl na základě mého zájmu o svatby, speciálně o církevní svatby. Chci svou agenturou přinést nový vítr do svatebního světa a být pomocí párům, kteří chtějí svůj vztah stvrdit před Bohem. Nabízíme všemožné svatební služby zaměřené právě na církevní sňatky - koordinaci, digitální služby, catering, lokace apod.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
K podnikání mě přivedla chuť vytvořit vlastní produkt, který mi chyběl na trhu. Nebavil mě nezdravý fast food a tak jsem se rozhodla s tím něco udělat a potěšit tak další náročné strávníky. Nabízíme kvalitní a zdravé produkty, chceme se stát známou značkou, která bude zárukou promyšleného jídla. Postupně se produkty JAPŮ stávají jednoduše dostupným zdravým jídlem v Praze a pracujeme na tom, abychom byli všem na dosah.
- Podrobnosti
- Young příběhy
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
K podnikání jsem se dostal v 17 letech, když jsem spustil svůj první e-shop. Protože se nám dařilo prodávat primárně online, tak jsem po pár letech s kolegy založil agenturu, která se dnes soustředí primárně na e-commerce klientelu. A právě před rokem se mezi naše klienty dostal e-shop Woodies, se kterým jsme relativně rychle dokázali slušně vyrůst, což mi otevřelo příležitost přidat se ke klukům jako jejich společník. Dnes je Woodies jeden z největších streetwear obchodů v ČR a na to největší se teprve připravujeme.