Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Podnikám už od 20 let – především kvůli svobodě, takříkajíc neomezeným možnostem a s cílem být opravdu nositelem změny. Econea je e-shop pro každodenní hrdiny. Jsme tu pro lidi, kteří nečekají, až něco udělá někdo jiný. Uvědomují si, že je potřeba začít u sebe a dělat malé kroky každý den k tomu, abychom zachovali tuto planetu krásnou a zdravou pro naše děti.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Když jsem se před necelými 2 roky rozhodl založit Econeu, tak nejdůležitější byla ta myšlenka samotná – vybudovat něco, co bude mít hluboký smysl a bude prospěšné lidem, přírodě i mě samotnému a mým společníkům. S tím jsme do toho šli poměrně dost po hlavě, protože nikdo z nás předtím neměl téměř žádnou zkušenost s e-commerce.
Co považujete za svůj největší úspěch?
To, že máme od lidí spoustu fantastické zpětné vazby. Že se jim naše idea líbí, rádi ji využívají a chtějí se připojit ke každodenním hrdinům. Jsme také hrdí na to, že s nadšením do podnikání šlapeme od rána do večera i přesto, že si firma zatím jen vydělá na náklady. Jsme v tom prostě až po uši.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Jednoduše – chceme být největším a nejvýznamnějším e-shopem s kompletním sortimentem ekologických produktů pro domácnosti a firmy. Rádi bychom, aby se naše značka stala synonymem této branže, která je Česku zatím v plenkách.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval?
Nelituji vůbec ničeho. Ani těch domnělých chyb – jen když si jimi člověk projde a prožije je, tak se z nich má šanci poučit. Takže zpětně bych neměnil vůbec nic.