Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Řekl bych, že směr mého podníkání byl předurčen studiem architektury. Firma BekArch je malý architektonický ateliér, kde se zaměřujeme na architektonické návrhy RD, BD a interiérů.

Interiéry tvoří značnou část našeho portfolia. Většinu z nich i dodáváme dalo by se říci na klíč.

 

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Studovatvusa zajišťujě roční a půlroční studijní pobyty ve Spojených státech amerických.Studenti jsou ubytovaní v dobrovolných amerických rodinách a navštěvují místní
střední školu.

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Objevení obřího potenciálu digitalizace trhu nemovitostí a chuť založit svůj projekt s globálními ambicemi. Spaceflow je proptech firma, která se podílí na trendu „space as a service“ (SPaaS).

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizovala svou firmu?

Píšeme česky a anglicky pro technologické firmy, tvoříme jak marketingový obsah (webové stránky, newslettery, letáky, blogy, e-booky, obchodní prezentace,…) tak i texty přímo do aplikací, takzvaný UX Writing. Začínala jsem před lety jako copywriter v IT firmě, ale nakonec jsem zjistila, že mě víc baví vymýšlet, proč, pro koho a o čem psát, než reálně sednout za klávesnici.

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání nás s kolegou asi přivedla společná představa o svobodné práci. Podnikání není o pracovní době od do, ale zároveň, když chcete volno nemusíte se nikoho ptát.
Říkáme o sobě, že jsme truhláři 2.0. ke klasickým truhlářům máme relativně daleko. Snažíme se toto řemeslo dělat současným pohledem. Tedy klademe velký důraz na detail a servis pro zákazníky. Propojujeme řemeslo s průmyslovým designem.

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

V mém případě velkou roli hrálo to, že jsem byl ve správnou chvíli na správném místě. Byl jsem v Mitonu a měl Biano na starosti zrovna ve chvíli, kdy se v něm měnila strategie a vedení. Protože jsem projekt důkladně znal, volba padla mě.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

K založení naší společnosti nás spolu s dalšími 3 spoluzakladateli vedla situace spojená s pandemií Covid 19. Když jsme na konci roku 2020 řešili, že většina obchodů s výjimkou ​​potravin byla zavřená, napadla nás myšlenka možnosti spojit se s kamennou prodejnou a prodejcem prostřednictvím videohovoru a nakoupit tak online, ale se všemi výhodami, které nabízí nakup přímo v prodejně. Rozhodli jsme se tedy založit platformu, která by umožnila zákazníkovi spojit se v reálném čase s prodejcem, klást mu otázky ohledně produktu, vidět produkt, nechat si poradit a následně za vybrané zboží i přímo během videohovoru zaplatit. V dubnu 2021 jsme tedy založili náš start-up a začali pracovat na budování platformy.

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Byl jsem vždy nadšenec do technologií. Před založením CloudTalku jsem se deset let pohyboval v digitálních agenturách technologických firmách jako Adbee Digital, které jsem spoluzaložil, nebo Elite Solutions, kde jsem se potkal se spoluzakladatelem CloudTalku Viktorem Vankem. S tím jsme měli společné zapálení do cloudových a komunikačních technologií. CloudTalk je tak svým způsobem esence celé dekády mých zkušeností z oboru,který mám tak rád. Naprosto stěžejním pojmem pro společnost je komunikace. Nejen, že je CloudTalk globální cloudovou komunikační platformou, ale jde také o naprostý základ pro naší firemní etiku a kulturu. Klíčová je v týmu volná komunikace a důvěra v odevednou práci. Všichni spolupracují se všemi, podporuje se seberozvoj, vzdělávání i stoupání po kariérním žebříčku uvnitř firmy. Kromě naší vize je právě sehraný tým důvodem, proč vše funguje.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

K podnikání mě přivedla primárně touha dělat něco smysluplného s pozitivním dopadem na společnost. K financím jsem měl blízko vždy a k autodopravě také – koneckonců jsem jako dítě se svým dědou strávil týdny na cestách v kamionu po Evropě a dědovi pomáhal s překládáním. Uvědomění, že malé a střední podniky (především ty v autodopravě) trpí nedostatkem provozního financování, přišlo až s praktickými zkušenostmi s jednáním v bankách. 4Trans je proto fintech, který aktivně řeší finanční inkluzi malých a středních podniků v autodopravě, kterým dokážeme zkrátit splatnost faktur z 60-90 dnů na pouhé minuty. Díky nám tak tyto podniky dosáhnou na finanční prostředky, které potřebují pro své zdravé fungování. Navíc místo zbytečného čekání mohou prostředky rovnou využít k dalšímu rozvoji. Naše rychlost a jedinečné chápání kreditního rizika nám umožňuje financovat jak statisícové faktury, tak mikro podniky.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Od 14 let jsem se specializoval na vývoj a design webů, značek a kampaní, a v roce 2009 jsem ve Zlíně založil vlastní digitální agenturu Madeo. Díky jejímu zahraničnímu úspěchu primárně ve Skandinávii a silnému vývojářskému týmu jsme přilákali pozornost norské společnosti BrandMaster, která v roce 2017 Madeo koupila. K založení firmy mě lákala možnost proměnit zálibu pro design v obživu a také touha po seberealizaci. V BrandMasteru je naším cílem zjednodušit chod globálních značek, které potřebují centralizovaně řídit kreativní výstupy marketingových materiálů pro lokální trhy, franšízy a dodavatele. A právě to mě už dlouhé roky baví.