Jméno: Jiří Krůta
Název firmy: UBRD s.r.o.
Pozice ve firmě: majitel, obchod, marketing a vize značky
Obor podnikání: design & truhlařina
Kraj: Středočeský kraj

 

Co vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání nás s kolegou asi přivedla společná představa o svobodné práci. Podnikání není o pracovní době od do, ale zároveň, když chcete volno nemusíte se nikoho ptát.
Říkáme o sobě, že jsme truhláři 2.0. ke klasickým truhlářům máme relativně daleko. Snažíme se toto řemeslo dělat současným pohledem. Tedy klademe velký důraz na detail a servis pro zákazníky. Propojujeme řemeslo s průmyslovým designem.

Co vám na začátku podnikání pomohlo a co naopak komplikovalo život?

Na začátku nám rozhodně nejvíce pomohlo spojení s designerem Petrem Novaguem a následné získání mezinárodních cen za design. Ze začátku pro nás bylo těžké, že se nám podnikání rozběhlo z 0 na 100 % během pár dnů. Zpětně vidíme několik chyb a procesů, které by nyní člověk udělal jinak.

Co považujete za svůj největší úspěch?

Za dobu fungování značky snad jen 3 reklamace, získání ocenění RedDot a neustálou chuť se učit a posouvat dál.

Jaké jsou vaše plány do budoucna?

Expanze do zahraničí, rozšíření portfolia a ještě více se vyprofilovat k luxusnímu designu.

Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval?

Pálení peněz, růst rychleji, více věcí zkoušet rychle a rychleji škrtat špatná rozhodnutí.