Rodinné firmy překonaly další vrchol k podpoře českých podnikatelů
Dnešním dnem se Česká republika zařadila mezi státy, kde jsou jasně definovány rodinné firmy. Vláda právě schválila svým usnesením definici rodinného podnikání. Základ schválené definice připravila do schvalovacího procesu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) již na konci roku 2017. Myšlenka vytvoření definice vznikla v asociaci postupně v návaznosti na výzvu Evropského parlamentu a byla hlavním cílem práce na poli podpory rodinného podnikání v posledních třech letech.
Pozvánka na seminář "Základní ochrana podnikání pro MSP" (nejen) pro začínající podnikatele
Ve spolupráci s advokátní kanceláři AZ LEGAL bychom Vás rádi pozvali na seminář na téma, které někteří podnikatelé často opomíjejí: Jak ochránit své podnikání. Na semináři se dozvíte, jaká rizika a nástrahy podnikatelům hrozí a nad čím by se měli minimálně zamyslet, pokud chtějí, aby jejich podnikání bylo dlouhodobě udržitelné. Seminář se uskuteční v pátek 24.5.2019 od 9:00 h v sídle AMSP ČR (Meteor Centre Office Park B, Sokolovská 100/94, Praha 8 – hlavní vstup z ul. Thámova 32). Účast na semináři je po předchozí registraci ZDARMA.
Daniel Piterák - Danny P.
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Touha dělat nové věci. Jsme český výrobce kožených doplňků založený na myšlence poctivosti, profesionality, perfekcionismu a pokory. Mimo peněženek a obalů pro zařízení Apple se naše portfolio v průběhu let rozrostlo o pánské messenger tašky, rukavice, opasky a další převážně pánské doplňky. Všechny produkty vyrábíme kompletně v Česku z italské kůže.
Rok digitálního podnikání 2019 - dubnový souhrn
Připravujeme se na Služby 4.0! 28. května nás čeká třetí ze šesti stěžejních akcí Roku digitálního podnikání 2019 – Služby 4.0 neboli digitalizace služeb v rámci kongresu HOREKA 112 v Aquapalace Čestlice. Rádi bychom Vás na tuto mimořádnou akci s účastí více jak 500 osob pozvali. Které cílové skupiny zákazníků budou konkrétně pro Vás v budoucnu klíčové? Budou to senioři, malé děti nebo domácí mazlíčci? Jak a kde Vaši zákazníci vyhledávají služby a jaký je trend budoucnosti?
Petra Györgyová - Prague tailor
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Osm let ve velké oděvní firmě, kde jsem realizovala návrhy jiných designerů a viděla rezervy velkovýroby. Byla to především chuť tvořit vlastní návrhy a moci sama rozhodovat o produktu. Založila jsem značku Prague tailor, která se specializuje na pánské košile v klasickém stylu nebo originálním designu. Stejně jako vzhled je pro mě důležitá i kvalita. Bespoke zpracování zaručuje správné padnutí a možnost tvořit detaily, které konfekce nabídnout nedokáže. Realizace každé zakázky se ujímám osobně, používám často lokální materiály a samotné šití košil obstarávají české švadleny.
Digitalizace a detailní znalost potřeb zákazníka hlavní dynamikou maloobchodu
Tři ze čtyř obchodníků si dokážou něco spojit s pojmem chytrá prodejna. Elektronické platební metody a online marketing vedou v užívání moderních technologií v segmentu maloobchodu. Prodejci chápou, že bez přizpůsobení svých webových stránek chytrým telefonům a bez profilů na sociálních sítích nemohou dlouhodobě uspět. Digitalizace jejich podnikání bude zcela jednoznačně hlavním trendem v příštích letech. Tyto výsledky přináší průzkum agentury IPSOS pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR), který koresponduje s analýzou maloobchodu zpracovanou týmem AMSP ČR.