Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Touha dělat nové věci. Jsme český výrobce kožených doplňků založený na myšlence poctivosti, profesionality, perfekcionismu a pokory. Mimo peněženek a obalů pro zařízení Apple se naše portfolio v průběhu let rozrostlo o pánské messenger tašky, rukavice, opasky a další převážně pánské doplňky. Všechny produkty vyrábíme kompletně v Česku z italské kůže.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Na začátku nám hodně pomohly recenze a články na známých webech v USA. Naopak nevýhodou byl menší základní kapitál, který je potřeba při rozšiřování portfolia a skladu.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Největší náš úspěch je určitě to, že jsme byli první česká značka, kterou na svém eshopu nabízel Apple v USA a Evropě. Dostali jsme se tam s peněženkou na iPhone.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Chceme dále rozšiřovat portfolio produktů a zároveň představit náš první ryze dámský produkt.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval/a?
Rychlým a drahým adhoc marketingovým kampaním, kde si člověk myslí, že ho to spasí a výrazně zvedne prodeje. To se bohužel nestane. Značka se musí budovat postupně a dlouhodobě.