Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Osm let ve velké oděvní firmě, kde jsem realizovala návrhy jiných designerů a viděla rezervy velkovýroby. Byla to především chuť tvořit vlastní návrhy a moci sama rozhodovat o produktu. Založila jsem značku Prague tailor, která se specializuje na pánské košile v klasickém stylu nebo originálním designu. Stejně jako vzhled je pro mě důležitá i kvalita. Bespoke zpracování zaručuje správné padnutí a možnost tvořit detaily, které konfekce nabídnout nedokáže. Realizace každé zakázky se ujímám osobně, používám často lokální materiály a samotné šití košil obstarávají české švadleny.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Na začátku jsem měla dostatečný vlastní kapitál a pár přátel, kteří mě podporovali. Nejtěžší bylo rozšířit povědomí o značce. Díky vyšší ceně není cílová skupina tak početná.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Největším úspěchem bylo, že jsem se odhodlala začít. Každý spokojený zákazník je mým vítězstvím.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
V současné době finišujeme přípravy na otevření sdíleného showroomu. Zde se budu potkávat se zákazníky, nově pořádat přednášky a workshopy a bude zde k zakoupení limitovaná kolekce pánských košil. Poprvé zde bude prezentovaná dámská kolekce pod značkou Petra Györgyová fashion brand. Pokud najdu vhodného parťáka a investora, ráda bych ověřené střihy začala vyrábět ve větším množství. Stále si chci ale udržet status lokální značky a kvalitu produktu.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval/a?
Neosvědčila se mi spolupráce s místními krejčovstvími. Nejde vždy vyhovět všem, proto ne každou zakázku přijímám. Zároveň je stejně důležité znát svoji cenu a tu nesnižovat.