Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Mým cílem je skrze podnikání přetvářet náš svět k lepšímu. Pracuji na tom abych vytvořil něco co bude lidem pomáhat a zůstane tu i po mém odchodu. V podnikání nacházím seberealizaci a svobodu.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Po studiích módní tvorby a zkušenostech v zahraničí, kde jsem se zabývala využitím digitálních technologií v módě, jsem se vrátila zpět do Čech a zjistila, že trend digitalizace módní tvorby se Čech zatím moc nedotkl. V digitalizaci módy spatřuji mnoho prospěšných věcí, z nichž nejvíce se mnou rezonuje dematerializovaná konstrukce návrhu, nenákladná varianta cestování a možnost následného vyhotovení, neboť střih se dá vytisknout a požadovaný design zhotovit.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Už od mala bylo mým snem podnikat. Věděl jsem, že nechci dělat nic jiného, takže pak už to chtělo jenom začít. Co se týče oboru podnikání, tak s myšlenkou outsourcingu logistiky přišel můj kolega Patrik. S nápadem jsme se přihlásili do soutěže Brilliant Young Entrepreneurs, kterou jsme vyhráli, a pak to všechno začalo. Skladon poskytuje služby fulfillmentu neboli outsourcingu logistiky pro e-commerce, zjednodušeně řečeno pro své klienty poskytujeme komplexní služby v oblasti skladování a logistiky objednávek z jejich e-shopu.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Již od mládí jsem měl jasno, že chci podnikat. Chtěl jsem v životě dělat jen to, co mě baví a podnikání mi k tomu sedělo. Co se týče firmy - jsme mladý tým nadšených lidí. Vyrábíme kvalitní kožené boty v baťovském Zlíně.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Stylify jsme založili ve třech kamarádech před více než jedním rokem. Jsme každý z jiného prostředí, ale obklopeni lidmi, kteří by naši službu potřebovali. Chceme vytíženým mužům pomoci s oblékáním a umožnit jim získat více sebevědomí díky lepšímu stylu. České prostředí je plné mužů, kteří mají dostatek financí a chtějí vypadat dobře. Zároveň je pro ně každá minuta drahá a nemají čas na nakupování a sledování posledních trendů. A právě toto bylo hlavním impulsem pro vytvoření služby Stylify.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Rozhodl jsem se podnikat z důvodu osamostatnění se. Dostal jsem příležitost usnadnit lidem práci a vyřešit tak problém, který je mi blízký a používá moderní technologie ve spojení s velkým dopadem na šetrnost k přírodě. Nabízená služba se skládá z bezdrátových měřicích senzorů, které umožňují kontinuálně číst hodnoty z čidel teploty, vlhkosti a dalších a automaticky je odesílat do cloudu.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Touha dělat nové věci. Jsme český výrobce kožených doplňků založený na myšlence poctivosti, profesionality, perfekcionismu a pokory. Mimo peněženek a obalů pro zařízení Apple se naše portfolio v průběhu let rozrostlo o pánské messenger tašky, rukavice, opasky a další převážně pánské doplňky. Všechny produkty vyrábíme kompletně v Česku z italské kůže.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Osm let ve velké oděvní firmě, kde jsem realizovala návrhy jiných designerů a viděla rezervy velkovýroby. Byla to především chuť tvořit vlastní návrhy a moci sama rozhodovat o produktu. Založila jsem značku Prague tailor, která se specializuje na pánské košile v klasickém stylu nebo originálním designu. Stejně jako vzhled je pro mě důležitá i kvalita. Bespoke zpracování zaručuje správné padnutí a možnost tvořit detaily, které konfekce nabídnout nedokáže. Realizace každé zakázky se ujímám osobně, používám často lokální materiály a samotné šití košil obstarávají české švadleny.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

Touha usnadňovat porozumění mezi lidmi. Accent Artisan učí lidi mluvit přízvukem rodilých mluvčí AJ skrz klasické lekce, workshopy a připravovanou aplikaci proto, aby mohli vyjádřit kým opravdu jsou a nebyli vnímáni jako stereotypy. Věříme, že chodit do hloubky má smysl, protože smysluplná konverzace je o něčem víc než jen o tom, kolik kdo umí slovíček. Mluvení je vlastně myšlení s druhými a pokud chcete mít schopnost dobře uvažovat s druhými a třeba jim i někdy něco prodat, musíte umět dobře mluvit. To, že rozumíte je skvělé, ale zásadní je, aby vám i druzí rozuměli, když mluvíte anglicky

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?

V předešlé práci, která se točila kolem financí, mě to už nebavilo. Chtěl jsem rozmanitější a kreativnější práci, kde bych zúročil svoje dovednosti, zkušenosti a nápady. Svým způsobem jsem se takto vrátil ke kreslení a tvoření, což jsem dělal celé mládí. EMBLEMM je současná mladá značka oblečení a doplňků se záměrem vybočit z davu. Je to hravá, originální, designová a hlavně česká móda.