Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Myslím, že to vykrystalizovalo přirozenou cestou - jedna zkušenost se spojila s druhou - ať už jsem před lety zvedala telefon na klientské lince ANTEE a řešila jejich problémy, nebo dělala traffic managera v Usertechu, všechno to byly schůdky, které mě postupně dovedly až tam, kde jsem teď. Traffika vyrostla na základě potřeby Usertechu a byla poháněna všemi zkušenostmi, které jsem získávala denním řešením "letového provozu" našich lidí - je to tedy takový lék a současně srdcovka.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání mě přivedla skutečnost, že jsem si chtěl věci dělat podle sebe. Od dětství miluji pálivá jídla, a proto jsem se rozhodl začít s pěstováním chilli, když jsem poté viděl, jaké měly omáčky a jiné produkty u lidí úspěch, rozhodl jsem se svou vášeň transformovat do podnikání. Naší firmu bych charakterizoval jako rodinný mikropodnik (pomáhají mi přítelkyně s jejím bratrem a moji 2 bratři).

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Jsem z podnikatelské rodiny. Děda provozoval autoservis, otec autopůjčovnu a autoškolu. Vystudoval jsem management a marketing a během studia získával zkušenosti ve velké firmě v consultingu a client servisu. Po dokončení školy jsem dlouho neotálel a začal podnikat, protože jsem vždy chtěl podnikat. Začal jsem podnikat na živnostenský list ve 24 letech, ve 26 jsem založil svou první firmu (s.r.o.).

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání mě přivedl můj dobrý přítel, který mě oslovil s tím, zda nechci vstoupit do společného projektu jako investor a zároveň vzniklou společnost řídit. Do té doby jsem vlastně o podnikání ani neuvažoval a vidíte, nyní řídím první crowdfundingový portál nabízející možnost investovat do start-upů.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Ačkoliv nejsem obchodník, podnikavého ducha mám prakticky od mala, kdy jsem vlastní rodině prodával různé dobroty se 100% marží. V 15 letech jsem objevil multi-level marketing, který mi sice nikdy nevydělal ani korunu, nicméně mě hodně naučil. Cesta mě nakonec zavedla k programování. Od dvaceti jsem chtěl vybudovat velký internetový projekt, který pomůže mnoho lidem.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Vyrastal som v podnikateľskej rodine, obchod máme všetci v krvi. Podnikanie začali naši rodičia, s bratom sa snažíme priniesť inováciu k tomu čo sme dostali. Sme generácia, ktorá mala možnosť už trocha precestovať svet, na našich cestách sme mali oči otvorené.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Po několika letech práce v různých oborech jsem se chtěla osamostatnit a vytvořit projekt, který má všechny hodnoty, které uznávám a chci podporovat. Uvědomila jsem si, že je potřeba vytvářet projekty, které jsou originální a zároveň mohou lidem pomoci.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Od mládí bylo mým koníčkem programování a pracoval jsem jako freelencer. Díky zkušenostem s tvorbou software pro e-shop jsem vzal zakázku na tvorbu malého e-shopu. Napadlo mne tehdy udělat software univerzální a nabídnout více klientům. Tak vznikl ShopSys.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Trochu netradičně nemoc - prodělal jsem závažné onemocnění, které mi znemožnilo vrcholově sportovat a svojí energii a aktivitu jsem potřeboval nasměrovat jiným směrem. Díky tomu mám po 15-ti letech v oboru kreativní, mladý tým, který baví vymýšlet nové a fungující věci a rozrostl se od prosté tvorby webů i do sféry sociálních sítí, internetového marketingu, grafiky, tisku a architektury.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Touha po úspěchu, zodpovědnost sám za sebe a odlišení se od ostatních. Dovážíme mladé kokosy z Thajska, které následně prodáváme jak maloobchodně, tak velkoobchodně. Naše firma je velmi mladá, a to jak lidmi, tak samotným působením na trhu. Máme vize a cíle, za kterými rychle, avšak obezřetně jdeme. Kvalita produktu a spokojený zákazník je naší prioritou.