Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Podnikatelských nápadů mi už životem prošlo několik, realizovali jsme je vždy v rámci rodinné firmy, ve které jsem s otcem a mým bratrem pracoval skoro dvacet let. Během této doby ve mně postupně dozrávala chuť realizovat své vlastní projekty, s vlastní strategií a vizí, až jsem se rozhodl vydat se vlastní cestou.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Chtěl jsem mít možnost ovlivňovat své rozhodnutí a podnikání mi tehdy naivně přišlo jako nejvíce svobodná možnost. Později jsem zjistil, že to není tak jednoduché, ale stále to považuji za nejlepší rozhodnutí. A proto jsem spolu s Martinem Vítkem založil Fundchaser. Naší náplní je tvorba a realizace crowdfundingových kampaní a zajištění přístupu na největší crowdfundingovou platformu Kickstarter, které je nedostupná z mnoha zemí. Pomáháme také s následným vstupem na trh USA, pokud jsou kampaně našich klientů úspěšné. Jako firma fungujeme již třetím rokem a momentálně náš tým tvoří 7 lidí. Naším motem je kreativita bez hranic.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Mýdla jsem se rozhodla začít vyrábět vyloženě na zkoušku pro sebe, protože jsem tvořivý typ a baví mě zkoušet nové věci. Jelikož mě však výsledek i samotný tvořivý proces nadchnul, začala jsem se výrobě věnovat pravidelně a z toho vyplynul logický krok chtít mýdla šířit dále a prodávat. Jsme, troufám si říci, jiní než ostatní čeští mýdlaři.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Jsem dcera evangelického faráře, a tak na svatbách jsem byla od malička jako doma. Můj projekt vznikl na základě mého zájmu o svatby, speciálně o církevní svatby. Chci svou agenturou přinést nový vítr do svatebního světa a být pomocí párům, kteří chtějí svůj vztah stvrdit před Bohem. Nabízíme všemožné svatební služby zaměřené právě na církevní sňatky - koordinaci, digitální služby, catering, lokace apod.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání mě přivedla chuť vytvořit vlastní produkt, který mi chyběl na trhu. Nebavil mě nezdravý fast food a tak jsem se rozhodla s tím něco udělat a potěšit tak další náročné strávníky. Nabízíme kvalitní a zdravé produkty, chceme se stát známou značkou, která bude zárukou promyšleného jídla. Postupně se produkty JAPŮ stávají jednoduše dostupným zdravým jídlem v Praze a pracujeme na tom, abychom byli všem na dosah.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání jsem se dostal v 17 letech, když jsem spustil svůj první e-shop. Protože se nám dařilo prodávat primárně online, tak jsem po pár letech s kolegy založil agenturu, která se dnes soustředí primárně na e-commerce klientelu. A právě před rokem se mezi naše klienty dostal e-shop Woodies, se kterým jsme relativně rychle dokázali slušně vyrůst, což mi otevřelo příležitost přidat se ke klukům jako jejich společník. Dnes je Woodies jeden z největších streetwear obchodů v ČR a na to největší se teprve připravujeme.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Myslím, že to vykrystalizovalo přirozenou cestou - jedna zkušenost se spojila s druhou - ať už jsem před lety zvedala telefon na klientské lince ANTEE a řešila jejich problémy, nebo dělala traffic managera v Usertechu, všechno to byly schůdky, které mě postupně dovedly až tam, kde jsem teď. Traffika vyrostla na základě potřeby Usertechu a byla poháněna všemi zkušenostmi, které jsem získávala denním řešením "letového provozu" našich lidí - je to tedy takový lék a současně srdcovka.

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání mě přivedla skutečnost, že jsem si chtěl věci dělat podle sebe. Od dětství miluji pálivá jídla, a proto jsem se rozhodl začít s pěstováním chilli, když jsem poté viděl, jaké měly omáčky a jiné produkty u lidí úspěch, rozhodl jsem se svou vášeň transformovat do podnikání. Naší firmu bych charakterizoval jako rodinný mikropodnik (pomáhají mi přítelkyně s jejím bratrem a moji 2 bratři).

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

Jsem z podnikatelské rodiny. Děda provozoval autoservis, otec autopůjčovnu a autoškolu. Vystudoval jsem management a marketing a během studia získával zkušenosti ve velké firmě v consultingu a client servisu. Po dokončení školy jsem dlouho neotálel a začal podnikat, protože jsem vždy chtěl podnikat. Začal jsem podnikat na živnostenský list ve 24 letech, ve 26 jsem založil svou první firmu (s.r.o.).

Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?

K podnikání mě přivedl můj dobrý přítel, který mě oslovil s tím, zda nechci vstoupit do společného projektu jako investor a zároveň vzniklou společnost řídit. Do té doby jsem vlastně o podnikání ani neuvažoval a vidíte, nyní řídím první crowdfundingový portál nabízející možnost investovat do start-upů.