Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Touha podnikat ve mně existovala již od mala, a proto jsem na vysoké škole s obdobně nadšeným kolegou Tomášem přemýšlel, do čeho bychom se ještě během studií pustili. Důsledným sledováním zahraničních trendů nám nemohl uniknout projekt internetového prodeje kustomizovaných potravin a ihned jsme začali přemýšlet, jak by se něco podobného dalo realizovat u nás.
Rok poté vznikl po důkladných přípravách Mixit, koncept müsli na přání z prémiových vloček, ovoce a oříšků, o který začal být již odpočátku zájem. Díky tomu jsme i po 3 letech my a náš mladý tým namotivováni přicházet s novými produkty, růst, bavit naše zákazníky a pobavit sami sebe.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Pomohlo nám mladé nadšení a odvaha, se kterou jsme se do neprobádaných vod pustili. Pomohl nám i dobře zvolený název (s možností rozšiřování sortimentu stejně jako expandovat), grafika webu a obalů, nadsázka, ale i prvenství. Život nám komplikovala neposkvrněnost výkonnostním marketingem, freestyle v cash flow nebo neschopnost plně delegovat. Občas to zkrátka nebylo snadné a ekonomický výsledek se dostavoval velmi pozvolna.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Za největší úspěch považujeme to, že valná většina našich zákazníků se vrací. Dostáváme pochvalné ohlasy, fanoušci s námi živě komunikují, jejich zákaznická věrnost je ale to, co nás žene nejvíce kupředu a dává znamení, že naše podnikání má opravdu smysl.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Chystáme se expandovat v rámci regionu a rozšiřovat relevantně nabídku produktů, budeme se držet stále myšlenky „namíchej si".
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval?
Určitě bych se pokusil při budování projektu myslet očima zákazníka, zjistit jeho potřeby a přání. Vyvaroval bych se vlastních předsudků a konzervativnosti.