Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval/a svou firmu?
Chuť k vlastnímu podnikání jsme měly již delší dobu. S nástupem na mateřskou se nám uvolnily ruce od práce v korporátech a našel se prostor pro vymýšlení jakým směrem se chceme vydat. Naše značka, Made for Moms, je malá a nová. Na českém trhu je i unikátní, protože se zaměřujeme výhradně na hýčkání a rozmazlování žen, primárně těhotných a maminek.
V naší nabídce najdete dárkové sady plné luxusní přírodní kosmetiky, designových předmětů, které zpříjemní mamince život, či šperky.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
INSTAGRAM a INSTAGRAM. V dnešní době je využívání sociálních sítí nutnost. Na jednu stranu, je to skvělý prostředek k představení značky a produktů, je vidět, že při využití těch správných influencerů rostou i prodeje. Na druhou stranu, se občas setkáváme s nereálnými požadavky na spolupráci. Ale člověk se učí a i my už víme, jak vybírat a jednat.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Kde začít? V prvním roce se nám podařilo dostat se do předních lifestylových časopisů a hlavně jsme se dostaly do TOP 10 Podnikavých žen roku. Nesmíme zapomenout na kladné reakce jak zákazníků tak partnerů. Ale asi největší úspěch, kterého si vážíme, je skloubení podnikání a péče o rodinu a malé děti, které máme. Chce to hodně disciplíny a sebekázně.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Na další rok si připravujeme několik zajímavých a náročných projektů. Chceme samozřejmě růst, jak produktově tak objemově. A s tím souvisí i hledání nových obchodních partnerů. Rády bychom dostaly značku Made for Moms do většího povědomí veřejnosti.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval/a?
Zatím se shodneme na tom, že každá zkušenost je dobrá zkušenost. Žádnou, které bychom litovaly, si nevybavujeme.