Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Touha po úspěchu, zodpovědnost sám za sebe a odlišení se od ostatních. Dovážíme mladé kokosy z Thajska, které následně prodáváme jak maloobchodně, tak velkoobchodně. Naše firma je velmi mladá, a to jak lidmi, tak samotným působením na trhu. Máme vize a cíle, za kterými rychle, avšak obezřetně jdeme. Kvalita produktu a spokojený zákazník je naší prioritou.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Pomohlo mi nadšení, spoření od rodičů určené na byt a přítelkyně, s kterou jsme společnost založili. Problémy samozřejmě byly, ale v podnikání jde o to, kdo je lépe vyřeší. Například za začátku nám přijelo 3000 zkažených kokosů a reklamace nebyla uznána. Nebo když jsme byli na prvním festivalu, kde bylo 70 000 lidí a první den jsme prodali pouze 50 kokosů.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Za největší úspěch v rámci firmy považuji neustále rostoucí množství prodaných kokosů.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Rozšiřovat povědomí o mladém kokosu a tím přispět k většímu prodeji. Nastavení firemních procesů, upevnění vedoucí pozice na trhu, rozšiřování sortimentu a následná expanze na zahraniční trhy.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval?
V příštím podnikaní bych se nevěnoval produktům, co se rychle kazí.