Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Cestuji odmalička a velmi ráda, ale pouze třikrát za život jsem prožila výjimečný cestovatelský zážitek, který mě nezapomenutelně obohatil. Zúčastnila jsem se třech dobrovolnických projektů v úžasných destinacích a pokaždé to byla velmi jedinečná zkušenost, doprovázená těmi nejsilnějšími emocemi: radost, štěstí, uspokojení, hrdost, odvaha. Mým přáním je, aby tyto pocity zažili i ostatní.
Aby se nebáli vyzkoušet něco nového, investovali svůj čas projektu, který to potřebuje a byli odměněni jedinečným dobrodružstvím, ze kterého budou čerpat energii ještě dlouho po návratu. A o tom je Voluntair! Vyhledáváme rozmanité, zajímavé a garantované dobrovolnické projekty po celém světě, zprostředkujeme vám na nich účast a zaručíme vám nejzajímavější cestovatelský zážitek Vašeho života.
Co vám na začátku podnikání pomohlo a co vám naopak komplikovalo život?
Určitě nám pomohla osobní zkušenost s nabízenou službou. Víme, že lidem přinášíme krásné, silné, nezapomenutelné okamžiky a to nám dává jistotu a radost, že poskytujeme jedinečný a dobrý produkt.
I když v zahraničí je tato forma cestování populární a její oblíbenost stále roste, v Čechách představujeme něco úplně nového. Zjistili jsme, že důraz na komunikaci a marketing musí být tedy intenzivnější, než jsme původně očekávali.
Co považujete za svůj největší úspěch?
Máme velkou radost, že se nám podařilo vybudovat krásné, moderní a přehledné webové stránky, na kterých najdete mnoho úžasných projektů. Neustále je upravujeme a zlepšujeme, nicméně designem a výběrem nabízených programů předčíme i mnohé zahraniční organizace.
Jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Možností, kam Voluntair posunout je mnoho, ale nyní jsou prioritou dvě. V blízké době bychom chtěli Voluntair nabídnout zájemcům v zahraničí. Veškeré projekty jsou v angličtině a rezervace se dají dělat online, proto nám nic nebrání expandovat.
Druhý prioritní vývoj je v rámci B2B. Dobrovolnické projekty v zahraničí jsou skvělou alternativou jak odměnit zaměstnance a současně tím podpořit jejich osobní rozvoj, který pak můžou uplatnit v rámci společnosti.
Čeho byste se na základě vlastních zkušeností již vyvaroval?
Jsem přesvědčená, že každá zkušenost přináší poznání, ze kterého se dá čerpat. Navíc zcela upřímně mohu potvrdit, že jsme neinvestovali do aktivity či projektu, na kterém bychom tratili peníze, investovali do něj zbytečně moc času, poškodili nějakým způsobem našeho klienta nebo ublížili naší dobré pověsti. Zatím každá naše zkušenost za to stála!