Agentura SEOMAKER uvádí na trh první českou online aplikaci SEOWRITEE, která pomáhá psát texty optimalizované pro internetové vyhledávače.


Díky jejímu použití všichni, kdo píší obsah pro web, blog nebo eshop, získají šanci na lepší umístění stránek v organickém vyhledávání. Aplikace ukáže inspiraci z nejlepšího obsahu na internetu a automaticky hlídá důležité SEO faktory. Je dostupná v češtině a angličtině. Články se v ní dají psát ve 120 světových jazycích.

„SEO copywriting není lehká disciplína. Musíte umět tři věci najednou: poutavě psát, mít přehled o tématu, a k tomu znát alespoň základní SEO kritéria. To vše dohromady vyžaduje dost znalostí a praxe. Množství autorů, kteří píší internetový obsah pro svoje weby, blogy a e-shopy, však takto kompletní znalosti nemá. Tím pádem nemají se svými weby šanci na vyšší návštěvnost z organickém vyhledávání na Googlu, Seznamu, Bingu a třeba i na Youtube,” říká Rudolf Sehnal, autor aplikace SEOWRITEE, která vmžiku udělá z běžného autora článků zkušeného SEO copywritera.

Umožní články snadno exportovat a kontroluje originalitu textu Aplikace ukáže náhled článku v internetovém prohlížeči, jako by byl již publikovaný. Pokud je s ním uživatel spokojený, stáhne si článek v různých formátech včetně HTML a sám si ho publikuje na svém webu nebo ho pošle webmasterovi. „Navíc si může před zveřejněním provést kontrolu originality napsaného textu, což doporučuji, protože plagiátorství textů internetové vyhledávače penalizují.” zdůrazňuje Sehnal.

Cena aplikace se odvíjí od počtu článků napsaných za měsíc
Uživatelé si mohou jeden článek napsat zdarma a vyzkoušet si aplikaci před zakoupením. Je dostupná ve 4 licencích podle toho, kolik článků uzivatel měsíčně píše plus je možné kdykoli přikoupit další. Nejnižší licence RARELY se 3 články měsíčně je vhodná pro majitele malého webu nebo blogu a naopak nejvyšší NONSTOP s 110 články měsíčně pro obsahovou agenturu nebo větší firmu, která publikuje několik článků denně.

Napsání jednoho článku stojí od 49 Kč.


Aplikaci programovala na míru agentura Jagu
„Když jsme v Jagu dostali poptávku na vytvoření aplikace SEOWRITEE, zvažovali jsme pro ni hned několik technologických variant. Vyhrálo využití služby Firebase díky škálovatelnosti a dostupnosti, snadné integraci s platební bránou Stripe a připravenými funkcemi pro moderní progresivní webovou aplikaci. Všechny vizuální pomůcky, které aplikace obsahuje, jsou vypočítávány přímo na klientské straně, takže nedochází k zdlouhavému načítání, a uživatel hned při psaní vidí například použitá klíčová slova (kterých si mimochodem může zadat libovolné množství). Zároveň přes Firebase využíváme API třetích stran, abychom na jedno místo integrovali to nejlepší, co autorovi článku při psaní
pomůže,“ říká Oldřich Malec, projektový manažer Jagu s.r.o. a dodává: „Během procesu vývoje se nám osvědčila úzká spolupráce s autorem aplikace. Postupně nasazované funkce si rovnou zkoušel a dával nám zpětnou vazbu a požadavky přes náš systém projektového řízení. Tento způsob vývoje je z našeho pohledu ideální, neboť se nestane, že zákazník nakonci vývoje dostane "zajíce v pytli".“

Odkaz na celou tiskovou zprávu