Rádi bychom Vás jménem AMSP ČR pozvali na online workshop na téma: "Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online". Online workshop pro vás připravila společnost BlueGhost pod záštitou našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.
Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem.
KDY: čtvrtek 18. 11. 2021 od 9:00 do 12:00 hodin
Co se na workshopu naučíte?
-
Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
-
Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
-
Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
-
Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
-
Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
-
Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.
Lektor workshopu:
Pavel Weber je generální ředitel a spoluzakladatel fullservisové digitální agentury BlueGhost. Během svého dvacetiletého působení v e-commerce sektoru vedl celou řadu úspěšných projektů, od malých soukromých až po ty velké nadnárodní. V letech 2019 a 2020 získal se svým týmem hned 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.