Rádi bychom Vás jménem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pozvali na online workshop na téma: "Jak nastavit online marketingovou strategii". Online workshop pro vás připravila společnost BlueGhost pod záštitou našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.

Jak získat zákazníky a jak si je udržet? Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Připojte se na workshop a naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky.

Termín: 19. 10. 2021, 9:00 - 11:00

Co se na workshopu naučíte?

  • Jak nastavit komplexní strategii pro online marketing tak, aby dávala smysl a přinášela výsledky.

  • Jak nahlížet na obchodní a propagační aktivity v uceleném pohledu.

  • Pochopíte účinný framework a jeho logiku, která vám pomůže v podnikání i projektovém řízení.

  • Jaké online marketingové nástroje jsou vhodné a jaké naopak nevhodné pro každou ze 4 fází.

  • Proč není dobré soustředit se pouze a jen na hardsell.

  • Proč je strategie podle STDC z dlouhodobého hlediska výhodnější a efektivnější.

  • Proč lze STDC uplatnit na každé podnikání.

Lektor workshopu:

HonzaC

Ing. Jan Černý je marketingový specialista fullservisové digitální agentury BlueGhost. Má více jak 10 leté zkušenosti s poradenstvím a realizací digitálního marketingu pro malé, střední i větší firmy. V letech 2019 a 2020 se podílel na projektech, které získaly 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.

 

Exkluzívně pro členy AMSP ČR a registrované do projektu Rok nových příležitostí 2021: Na workshop platí slevový kód BLUEGHOST2021. Tento kód se 100% slevou lze uplatnit pouze pro termíny 19. 10. 2021.

Registrace ZDE