Envirostyl / JAPŮ - Jani Půlpánová
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
K podnikání mě přivedla chuť vytvořit vlastní produkt, který mi chyběl na trhu. Nebavil mě nezdravý fast food a tak jsem se rozhodla s tím něco udělat a potěšit tak další náročné strávníky. Nabízíme kvalitní a zdravé produkty, chceme se stát známou značkou, která bude zárukou promyšleného jídla. Postupně se produkty JAPŮ stávají jednoduše dostupným zdravým jídlem v Praze a pracujeme na tom, abychom byli všem na dosah.
Woodies - Marek Kříž
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
K podnikání jsem se dostal v 17 letech, když jsem spustil svůj první e-shop. Protože se nám dařilo prodávat primárně online, tak jsem po pár letech s kolegy založil agenturu, která se dnes soustředí primárně na e-commerce klientelu. A právě před rokem se mezi naše klienty dostal e-shop Woodies, se kterým jsme relativně rychle dokázali slušně vyrůst, což mi otevřelo příležitost přidat se ke klukům jako jejich společník. Dnes je Woodies jeden z největších streetwear obchodů v ČR a na to největší se teprve připravujeme.
Poslední týden registrace do grantového programu NASTARTUJTE SE!
Čtvrtý ročník úspěšného grantového programu pro začínající podnikatele NASTARTUJTE SE se blíží do finále. Do konce registrace zbývá již jen posledních 7 dní. Registrace je možná na stránkách www.nastartujtese.cz. Vítěz získá rovných 300.000 Kč na účet a dalších 200.000 Kč rozdělíme dalším dvěma finalistům a vítěznému videu v hlasování veřejnosti. Kromě finančních odměn získají nejlepší projekty i řadu hodnotných cen od partnerů programu a mediální zviditelnění.
Traffika - Iva Fingerová
Co Vás přivedlo k podnikání, jak byste v 5 větách charakterizoval svou firmu?
Myslím, že to vykrystalizovalo přirozenou cestou - jedna zkušenost se spojila s druhou - ať už jsem před lety zvedala telefon na klientské lince ANTEE a řešila jejich problémy, nebo dělala traffic managera v Usertechu, všechno to byly schůdky, které mě postupně dovedly až tam, kde jsem teď. Traffika vyrostla na základě potřeby Usertechu a byla poháněna všemi zkušenostmi, které jsem získávala denním řešením "letového provozu" našich lidí - je to tedy takový lék a současně srdcovka.
Mladí a neklidní: Pavel Vrba a Petr Hais - Český eParkomat chce prorazit ve světě usnadněním parkování ve městech
Nové vydání magazínu Dotyk představuje český eParkomat. Jak jistě víte, koncept chytrých měst, tzv. smartcities, se pomalu, ale jistě rozrůstá i do České republiky. Jednou z dalších firem, která ho nejen v Česku pomůže rozvíjet, je český eParkomat.
Bezplatné školení digitálních dovedností přímo od Googlu v PRAZE!
Projekt Svou cestou - Young Business ve spolupráci s Google ČR pro Vás připravili půldenní školení online marketingu. Školení proběhne přímo v centrále společnosti Google, kde se Vám bude věnovat specialistka online marketingu a držitelka certifikátu Google Partners Certified Trainer. Školení, které proběhne v rámci projektu "Digitální garáž" je po registraci ZDARMA.