Nové vydání Dotyku Byznys přináší Jakuba Hrabovského. Jakub se od profesionálního basketbalisty dostal až k profesionálovi, který firmám radí, jak komunikovat na sociálních sítích. Jeho firma Manage Social vytvořila systém pro správu příspěvků na sociálních sítích, který využívají firmy po celém světě.

Rádi se vzděláváte? Začínáte podnikat a sháníte informace o podnikání všeho druhu? Mnoho z Vás se při shánění všemožných informací o podnikání nebálo "překročit" hranice naší země a hledat informace a publikace i na zahraničních portálech. Napadlo Vás ale podívat se k našim sousedům na Slovensko? Portál malePODNIKANIE.sk připravil velice přehlednou a užitečnou knihovnu, plnou zajímavých článků, zaměřenou právě na začínající podnikatele. 

Nové vydání Dotyku Byznys přináší příběh Tomáše Vyskočila, který připravuje „Twitter pro filmy“.Filmy odjakživa patřily k jeho velkým koníčkům, což dokazuje i fakt, že Tomáš Vyskočil v současnosti rozjíždí už třetí projekt, který bude přinášet zprávy z filmového světa. Nyní má ale světové ambice.

Nové vydání Dotyku Byznys přináší rozhovor s vítězem ceny veřejnosti prvního ročníku grantového programu NASTARTUJTE SE, který realizuje AMSP ČR s Komerční bankou. Projekt Storyous nabízí pokladní systém restauracím a také propojuje majitele podniku s registrovanými uživateli. 

Město Chicago vytvořilo v roce 2012 neziskové Centrum poskytující fyzické i odborné zázemí pro začínající firmy v oblasti digitálních technologií ve snaze podpořit postavení Chicaga jako významného obchodně-ekonomického centra v dynamicky se rozvíjejících oborech. 

Nové vydání Dotyku Byznys přináší příběh Michala Hardyna. Marketingového odborníka a podnikatele, kterého k novému projektu vímvíc.cz motivoval růst podobných portálů v USA.

Nové vydání Dotyku Byznys přináší příběh Pavlíny Kvapilové. Nedávno spuštěný videokanál se staronovým pohledem se věnuje světu módy a životnímu stylu. Cílem projektu Elegantní Česko je zaostřit na naši společnost a vracet na scénu svébytnou eleganci, která se z ní postupem času vytratila.

Je jedno, proč přemýšlíte o tom, jak začít podnikat. Základní otázka je jen jedna: Chcete ve svém podnikání mít úspěch, nebo stěží fungovat a v horším případě zkrachovat? Myslíte si, že je to hloupá otázka, protože každý přece chce v podnikání uspět?

Nové vydání Dotyku Byznys přináší příběh šestadvacetiletého Petra Jandy, který vždy toužil rozjet svůj byznys. Dlouho ale nevědět do čeho přesně se pustit. Inspiraci našel až v New Yorku, kde muži často nosili pestrobarevné originální ponožky. A nápad byl na světě. Více se dočtete v novém vydání tabletového týdeníku Dotyk Byznys.

Nové vydání Dotyku Byznys přináší příběh Jana Schönbauera. Ten nebyl při návštěvách kulturních akcí spokojen s nabídkou jídel, které nabízely tamní stánky a tak se rozhodl, že se pokusí trochu povznést festivalovou gastronomii a vybral si k tomu polévky.